Tuesday, April 03, 2007

Go Giants!

Het nieuwe baseball-seizoen is vandaag begonnen met een thuiswedstrijd voor 'onze' Giants. En met 'thuiswedstrijd' bedoel ik ook echt 'thuis' want het stadion ligt op 500 meter van ons appartement. Dat wil dus zeggen dat er vanochtend (de wedstrijd begon om 1.30 pm) duizenden mensen over Embarcadero wandelden gekleed in allerhande Giants-merchandise (petjes, t-shirts, joggings,...) allemaal opgewekt en vol goede moed voor het nieuwe seizoen, en dat die duizenden mensen waarschijnlijk huilend naar huis zijn gegaan na de wedstrijd want 'we' hebben met 7-0 verloren van de Padres. De Chronicle omschreef het als volgt: "Start with a quart of awful and add two teaspoons of hideous. Throw in a dash of miserable and you had the recipe for the Giants' 2007 opener Tuesday." Niet echt goed dus. En misschien ook de reden waarom ons supermarktje beneden geen Haagen Dasz ijs meer had toen ik daar vanavond binnen liep. Iedereen weet immers dat ijs helpt tegen verdriet, veel verdriet... ;-) (No worries: Ik had geen verdriet, ik ben gewoon verslaafd aan Haagen Dasz Chocolate Chocolate Chip ijs.)

3 Comments:

Blogger saskia said...

Wiii,

San Diego heeft gewonnen :)

5:04 PM  
Anonymous Anonymous said...

Dat is niet echt een goed begin zeg. We leuk dat je al die mensen vanuit je apartement kunt zien gaan.

Ik ken die ijssoort niet, maar zal eens kijken of ze die hier ook hebben als die zo lekker is.

gr Petra

7:21 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ik kende het ijs ook niet, totdat ik tijdens ons pre-vist in Dubai een Haagen Dasz ijssalon tegenkwam. Mmmmm.

5:07 AM  

Post a Comment

<< Home