Thursday, March 22, 2007

Vliegen naar VS wordt goedkoper

Dat was vandaag voorpaginanieuws op www.standaard.be Goed nieuws dus voor iedereen die ons willen komen bezoeken (vanaf maart 2008 althans).

Maar waarom doet er niemand iets aan de omgekeerde richting? ;-) Als je vanuit Europa naar de VS vliegt, is dat nu al (veel) goedkoper dan als je van de VS naar Europa vliegt, en laat dat natuurlijk het schema zijn dat Dave en ik volgen. Ik probeer momenteel een ticket richting Belgie te vinden, en helaas, niks te vinden onder 1000 euro (!!!). En 1000 euro is niet echt mijn definitie van "goedkoop" (het valt zelfs niet in mijn definitie van "betaalbaar"). ;-) En dat terwijl mijn broertje in september voor 500 euro van Brussel naar San Francisco en terug kan vliegen. Het leven is niet eerlijk...

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ik ben zonet van SFO naar Belgie gevlogen met Continental (via Newark) voor $750, ongeveer 550 Euro dus. De maanden februari->begin mei en mid-september->mid november zijn meestal de goedkoopste om van de VS naar Belgie te vliegen.
Teveel toeristen tijdens de zomermaanden, helaas...

11:55 PM  
Anonymous Anonymous said...

Inderdaad Marijke, ook ik heb voldoende dollars moeten neertellen om Axelle en mezelf eind juni dit jaar naar België te brengen. Moest ik dezelfde dagen zelfde reis geboekt hebben in andere richting, was dat héél veel goedkoper geweest... Ook ik begrijp daar niets van! Mijn ouders betalen ook stukken minder voor hun tickets richting LA... met dezelfde maatschappij!

Kristine@LA

1:33 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ik ben een ticket aan het zoeken om begin mei 1 persoon naar nederland. Maar ik ben ook veel duurder uit dan ik vanuit nederland altijd was. Vreemde situatie.

Ik blijf nog effe zoeken.

5:07 PM  

Post a Comment

<< Home