Friday, March 16, 2007

Earring Beading

't Is een tijdje geleden dat ik nog heb zitten knoeien met de 'beads' (dezer dagen lig ik liever aan het zwembad), maar ik wil toch nog effe mijn zelf-gemaakte oorbellen showen. ;-) Deze heb ik gemaakt tijdens de 'basic earring construction' class bij Beadissimo. Moest je graag zo'n paar ontvangen, stuur me dan een comment of email waarin je uitlegt waarom jij een paar gratis (!!!, profiteer ervan nu ik nog niet bekend ben), originele oorbellen verdient...

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

dag marijke
ik denk dat ik wel recht heb op zo' mooi paar oorbellen (niet te groot) omdat ik ze heel mooi vind
groetjes
els

10:12 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ik wil gewoon maar zeggen dat ik ze héél erg knap vind. Spijtig genoeg kan ik ze niet dragen, want allergisch aan alles dat geen goud is (duur meiske hé). Wel leuk dat je voorstelt om ze uit te delen!

Kristine@LA

1:24 PM  
Blogger Satin13 said...

Voor mijn 15-jarige dochter die net een heel zware periode op school doormaakt (is van school moeten veranderen wegens pesterijen. 't Is ni eens voor mezelf! : p

1:25 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ben eveneens allergisch, heel spijtig, want ik vind ze eveneens heel mooi!

Groetjes,

2:35 PM  
Anonymous Anonymous said...

Groen en paars zijn écht wel mijn kleuren ... HINT HINT HINT HINT ;)

3:26 PM  
Blogger Sabien & Bonne said...

Ik verdien die mooie tijgeroogoorringen omdat ik me elke dag weer als een tijgertje moet weren bij mijn Nederlandse vriend en alle Italianen in Milaan.
Groetjes, Sabien

11:54 AM  
Blogger Sofie & Bart said...

Ik denk dat Sofie die ook wel ziet zitten. In ruil voor een etentje?

10:01 PM  

Post a Comment

<< Home