Tuesday, March 06, 2007

Het Weer

We hebben hier de afgelopen dagen prachtig weer gehad (en het zou de komende dagen ook nog zo mooi blijven), 20 graden celsius en een stralend blauwe hemel. En dat terwijl normaal gezien het regenseizoen zou moeten bezig zijn. Hier moet dus van genoten worden, en dat ben ik dan ook volop aan het doen: lunchen op een terrasje, een boek lezen op een bankje langs het water,... Sommige mensen liggen al in bikini aan het zwembad, maar dat is me voorlopig nog iets te fris. ;-)

Onderstaande foto toont het zicht dat ik vanmorgen had vanop mijn bankje aan de Mission Bay bibliotheek. D'er zijn wat wolkjes op te zien, maar dat zijn ochtendwolkjes die na 10.30 uur verdwijnen...

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Bij ons begint het ook op te warmen, maar het is nog niet zo prachtig als bij jullie!

Een prachtige foto met een even prachtig zicht! Kan me voorstellen dat je ervan genoot!

Groetjes,

9:18 PM  
Anonymous Anonymous said...

PS : als dat niet 'prachtig' is verwoord (Sorry, ik had het niet door dat ik 3 keer in twee zinnen had gebruikt... Zou beter iets nalezen als ik het intik)

9:20 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hey Marijke,

Het was een tijdje geleden dat ik je blog nog eens bezocht, ik heb dus een beetje achterstand ingehaald. Het is leuk om zo op de hoogte te blijven van jullie reilen en zeilen. Misschien moet ik me er ook maar eens eentje in elkaar boxen. Enfin, hier is het heel triestig weer, reeds twee dagen niets dan regen, (goed voor de natuur en de waterreserves, we zagen al uit naar een watertekort deze zomer). Groetjes en tot lees
Liesbet

4:26 AM  

Post a Comment

<< Home