Wednesday, February 14, 2007

Happy Valentine's Day!

14 februari is Sint-Valentijn, en dat zullen we - dankzij enkele marketing-genieen - geweten hebben ook. Vooral in Amerika worden de mensen helemaal gek en geven ze onbetamelijk veel geld uit om te bewijzen dat ze iemand liefhebben. Als vrouw moet je kaartjes, chocolade, bloemen en diamanten krijgen of je Valentijnsdag is niet compleet. In hun ogen is mijn Valentijnsdag dus niet geslaagd, terwijl die in mijn ogen net heel goed was: geen cadeautjes, geen restaurant (alle prijzen gaan hier nog eens 25% omhoog op die dag), gewoon 's avonds gezellig samen thuis, net zoals de meeste andere dagen (wel met pizza delivery om het toch een beetje feestelijk te maken). ;-)

En, ondanks mijn afkeer voor alle Valentine's Day commercie, heb ik toch niet kunnen weerstaan aan deze Starbucks tassen. Ik heb ze wel pas vandaag gekocht toen ze al 50% afgeprijsd waren... ;-)

3 Comments:

Blogger @nn said...

Mijn valentijn was dus ook compleet geslaagd, wil zeggen niemendallen niets, zelfs geen pizza delivery.

1:25 PM  
Anonymous Anonymous said...

Tja, als ik zo een mooie tasjes zou zien staan, zou ik ook wel even mijn afkeer tegenover Valentijn opzij zetten :-) Zaten die Belgische chocolatjes er trouwens in?

4:53 PM  
Blogger marijke said...

De Belgische chocolaatjes heb ik gevonden bij World Market ofzo. Daar hebben ze redelijk wat "Europese" producten (lees: producten zonder high fructose corn syrup).

8:37 AM  

Post a Comment

<< Home