Wednesday, January 31, 2007

Stokje

Okay, blijkbaar is het mijn beurt om vijf dingen over mezelf te vertellen die maar weinig mensen van me weten (merci, Ann, voor het stokje).

- Een gemakkelijk beginnertje: Weinig mensen die mijn blog lezen, weten dat het vandaag mijn verjaardag is. Ik word er 29. ;-)

- Een beetje genant: Ik eet mijn snoepjes altijd per twee of vier. 4 m&m's (altijd van verschillende kleuren), 2 chipjes,... Ik zal nooit drie snoepjes tegelijk in mijn mond steken (en ook nooit m&m's van dezelfde kleur).

- Mijn favoriet televisieprogramma is American Idol, maar enkel de voorrondes. Kandidaten die heilig overtuigd zijn van hun zangtalent maar eigenlijk geen noot kunnen zingen, worden volledig afgebroken en beginnen dan te discussieren met (en te schelden op) de jury. Heerlijk! Ik moet er zo hard om lachen dat ik soms zit te huilen voor de televisie...

- Mijn hand-voet-coordinatie is nul. Ik kan geen aerobics-, yoga- of andere les volgen zonder mensen te verwonden of in de weg te lopen, ik kan niet in mijn handen klappen als ik loop zonder over mijn voeten te struikelen (heb het onlangs nog eens geprobeerd op de loopband, niet prettig),...

- Dave en ik nemen nooit foto's van elkaar en poseren ook nooit voor een foto. De enige foto's die wij hebben waar we samen op staan, zijn van onze trouwdag.

;-)

6 Comments:

Blogger Petra said...

Grappig, Idols is zo ook mijn favoriet. Als het eenmaal serieus wordt is het niet meer leuk. Gefeliciteerd met je verjaardag!

4:24 PM  
Anonymous Anonymous said...

Nog een zéér late gelukkige verjaardag!
En yep, de voorrondes van Idols is ook absoluut mijn favoriet. Vooral die in Amerika, die zijn nog heel wat erger dan de Vlaamse versie! Zo triest: die tieners die al jaren ten onrechte van hun ouders/vrienden te horen krijgen dat ze zogezegd kunnen zingen. Haha.

11:07 AM  
Anonymous Anonymous said...

Dat er weinig mensen je blog lezen kan best zijn, je kunt daar wel wat aan doen. Lees maar eens de post van mijn blog;
http://usadutch.com/blips/2006/11/15/weblog-kunst-comments/
en de hele rits hier;
http://usadutch.com/blips/2006/11/15/weblog-kunst-comments/
Je zult zien dat er dan veel meer lezers komen die ook comments plaatsen.

6:54 PM  
Blogger Bartje said...

En ik heb die foto's van punt 5 mogen maken. Wat een eer...

4:16 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ik vind het vooral grappig dat je twee per twee de dingen in je mond stopt (voor snoepjes althans!) Hoe is dat gekomen? Freud zou hier in zijn handjes wrijven...

Ook nog een gelukkige verjaardag... al is dat nu wel echt te laat...

Groetjes,

Hilde
www.hilde.verenigdestaten.info

8:00 AM  
Blogger Elies Bik said...

Hee wat leuk, we waren op dezelfde dag jarig! Nog gefeliciteerd! En ik kijk ook graag naar de Idols voorronden. Ik volg vanuit Sunnyvale (een stukje ten zuiden van SF) jouw blog met veel plezier!

Elies

12:10 AM  

Post a Comment

<< Home