Tuesday, January 30, 2007

Help!

Aan alle "Amerikaanse Belgen" die dit berichtje lezen: "Help!" Ik ben op zoek naar een apparaatje om pluisjes van truien enzo te verwijderen (niet het stof dat erop blijft hangen, "lint", maar pluisjes van het kledingstuk zelf). Nu weet ik al dat die pluisjes "pill" genoemd worden hier, maar ik vind de naam van dat apparaatje nergens, en dus kan ik het ook niet opzoeken in een winkel. Het helpt natuurlijk ook niet dat ik de correcte Nederlandse naam voor dat apparaatje niet weet... ;-) Dus, als iemand de Engelse (of Nederlandse) naam van zo'n scheerapparaatje weet, laat het me dan aub weten! Merci.

3 Comments:

Blogger Petra said...

Al ben ik een Amerikaanse Nederlandse, ik zal je toch maar helpen ;). Zo'n ding heet een fabric shaver en je kunt ze bij bijna elke drugstore kopen. Succes!

2:54 PM  
Blogger Lullaby said...

Hey Marijke,

Er is een stitch&Bitch in San Francisco, breiclubje dat erg populair is. Die weten zeker waar je dat kan vinden, denk ik toch. Zoals je weet misschien zit ik in een breiclubke en het is super handig om nieuwe mensen te leren kennen.

Hilde

6:17 PM  
Blogger Ditty said...

Misschien moet je eens bij the Sharper Image of Brookstone kijken, ik weet niet of er 1 bij je in de buurt is en hoe het apparaatje heet wat je zoekt, maar ik weet wat je bedoelt en in deze winkels zouden ze het heel goed kunnen hebben!

12:08 PM  

Post a Comment

<< Home