Tuesday, January 23, 2007

There You Go, My Love

Tijdens onze vakantie in Belgie heb ik van mijn broers de nieuwe - eerste - cd van Billie King gekregen, de nieuwe Vlaamse meiden-rockgroep rond zangeres Tine Reymer. En daar heb ik net voor de eerste keer naar geluisterd (ja, dat heeft een tijdje geduurd, maar ik ben iemand die houdt van rust en stilte in huis en die enkel muziek opzet tijdens het strijken, en dat laatste probeer ik zo veel mogelijk te vermijden). "There you go, my love" is intiem, melancholisch, rustig,... en staat bijna helemaal in het teken van die wondermooie stem van Tine Reymer.

Humo vat het mooi samen: "Met een krop in de keel kun je niet zingen, zei Tine Reymer onlangs. We hebben het uitgetest. Je kan er wel mee luisteren." Een aanrader dus...

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Bedankt voor de tip, 'k hou er altijd van om nieuwe "belgische producties" te ontdekken.

3:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ben net op hun website gaan rondneuzen (http://www.billieking.be/index.php/music)

Inderdaad, lijkt me een prachtige cd. Bedankt voor de tip!

Groetjes,

Hilde (www.hilde.verenigdestaten.info)

4:01 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ik ben ook eens op die website gaan kijken en yes indead, ze heeft echt wel een mooie stem!

11:18 PM  

Post a Comment

<< Home