Tuesday, January 30, 2007

Wells Fargo Frustratie

Gisteren zijn Dave en ik even bij Wells Fargo, onze bank hier, binnengestapt omdat we een beetje gefrustreerd raakten...

Vorige week heb ik 8 telefoontjes ontvangen van hen, allemaal even onbeschoft, over een lening (die wij nooit aangevraagd hebben). Als je weet dat ik hier ook betaal per ontvangen telefoontje (niet enkel per zelf gemaakt telefoontje), heeft me dat dus een aardige cent gekost. Voor iets wat wij dus helemaal nooit gevraagd hadden...

Daar kwam nog bij dat Dave op zijn online account bij de bank zag dat zijn aanvraag voor onze credit card was goedgekeurd, en dezelfde dag kregen we een brief waarin stond dat onze credit card werd geweigerd omdat we onvoldoende credit experience hadden. Begrijpe wie kan!

En daar kwam nog bij dat we vorige week een zogezegde "upgrade" gekregen hebben van onze rekening bij de bank, wat o.a. ook inhoudt dat we een nieuwe debit card ontvangen. En raad eens? Dave heeft de upgrade gekregen (joepie, een platinum card) en ik niet. Als er hier iemand een platinum card verdient, ben ik het toch wel (Dave verdient het geld, maar ik geef het uit, dus ik heb meer recht op een "fancy card"). ;-)

Gisteren bij de bank werd ons beloofd dat alles goed zou komen. Ik zou mijn upgrade krijgen, de credit card is inderdaad goedgekeurd (maar nu vraagt de bank nog wel dat Dave zijn toestemming geeft zodat ik ook een credit card krijg, grrr) en de brief was een vergissing. Afwachten dus...

2 Comments:

Blogger Kevin said...

Ik heb zo ook een heleboel verhalen. Grote uitzondering daarop is voor mij ironisch genoeg Well's Fargo. Nooit geen problemen mee gehad, beter nog, ik heb zo'n platinum card van het begin gekregen, en credit card ook onmiddelijk gekregen en ik kreeg ook onmiddelijk een extra kaart voor mijn vrouw. Inderdaad begrijpe wie het begrijpen kan! Wat heeft zo'n platinum kaart dan meer dan wat je ervoor had eigenlijk?

10:25 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ik zal ook eens met mijn bank moeten gaan praten. Roel heeft een credit card, maar ik heb er geen gekregen (nochtans ben ook ik de big spender). Het gaat nochtans om een rekening van 'Mr. and Mrs.' Vind het ronduit belachelijk...

Gelukkig is bij jullie alles goed gekomen

Groetjes,

7:53 AM  

Post a Comment

<< Home