Thursday, February 08, 2007

Beads

Gisterenavond heb ik een "beading class" gevolgd bij Beadissimo. Beading klinkt lekker hip in het Engels, maar de Nederlandse vertaling is nogal oubollig "kralen aaneenrijgen" (in Belgie zou ik dan ook nooit op het idee komen om daar een cursus voor te volgen). ;-)

't Was een leuke avond, vooral omdat ik naast een super-sympathieke man zat met een nogal uitbundige smaak en ikzelf nogal voor eenvoudig design ben. Het contrast tussen ons beiden had niet groter kunnen zijn. We hebben ons dan ook uitstekend geamuseerd, en gaan zeker nog eens afspreken om samen te "beaden". Dat kan je daar trouwens gewoon in de winkel doen, er staat een tafel met al het gereedschap dat je kan nodig hebben en dan mag je daar gewoon aanschuiven.

Het moeilijkste vond ik het beads (voor mijn nieuwe hobby gebruik ik het Engelse woord, en niet het Nederlandse - kralen -) kiezen, want er is gigantisch veel keuze (kleuren, vormen, prijsklassen,...). Ziehier mijn kunstwerkje (op de foto komt het niet echt goed over, maar het is echt heel mooi, vraag maar aan Dave):

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Knap gedaan... ik heb ooit één les gevolgd en ben niet verder geraakt dan een paar oorringen. We moeten samen eens aan de slag gaan, ik heb er alle materiaal voor, maar ben nooit echt "gestart".

11:27 AM  
Blogger Kevin said...

Hehe niets voor mij, maar als je geinteresseerd zou zijn, mijn schoonzus heeft een kleine 'juwelen-onderneming' waarmee ze vooral armbandjes, oorbellen en halskettingen verkoopt. Misschien moet je eens op de website die ik voor haar heb gemaakt gaan zien voor wat inspiratie: http://grizzlygems.com :)

12:59 PM  
Anonymous Anonymous said...

Klinkt juwelen maken niet beter dan kralen rijgen? Maar 'beading class' klinkt inderdaad hipper...

Ziet er goed uit, hoor!

Groetjes,

Hilde
www.hilde.verenigdestaten.info

5:40 PM  

Post a Comment

<< Home