Saturday, February 03, 2007

Winter in San Francisco

Okay, ik weet dat ik gestraft zal worden voor deze post en dat het vanaf maandag drie maanden aan een stuk zal regenen, maar ik wou jullie toch effe vertellen over deze winterse zaterdag in San Francisco... ;-)

Vanochtend zijn Dave en ik langs de baai naar de Farmers' Market (een bio-markt aan de Ferry Building) gewandeld en hebben we buiten (!!!) aan het water in het zonnetje ontbeten (mmm, egg sandwich met biologische gebakken aardappeltjes). Daarna zijn we een wandeling gaan maken in Pacific Heights en hebben we een heleboel huizen (ook kastelen genoemd) gezien die we nooit gaan kunnen betalen, maar ook genoten van de "views" over de stad en de baai (waar de eigenaars van die huizen miljoenen voor moeten betalen, maar waar wij zomaar gratis van kunnen genieten). Aan het einde van de wandeling zijn we de beroemde Lyon Steps afgedaald, een uitstekende oefening voor kuit- en bilspieren. ;-)

En dat allemaal op een zaterdag in februari, bij temperaturen rond 18 graden celsius en onder een stralend blauwe hemel. Mmm, de winter in San Francisco is toch leuker dan de winter in Belgie...

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Awel, met die akelige global warming toestanden is de winter hier in Belgiƫ ook niet meer wat het geweest is. Ook wij zaten deze namiddag even buiten op het terras met een cappuccinoke in de zon. Toch wat raar voor een Belgische winter. Laat wat mij betreft de vrieskou maar weer komen!

12:09 PM  

Post a Comment

<< Home