Sunday, February 25, 2007

The LightHouse

Zaterdagochtend liep mijn wekker al om 7.30 uur af. Vreselijk vroeg voor een zaterdag, maar het was voor het goede doel: Ik ging namelijk een training volgen bij The LightHouse, een organisatie voor "the blind and visually impaired" die ervoor wil zorgen dat blinden zelfstandig(er) kunnen leven.

Het was een heel interessante dag, waarin ik geleerd heb dat het dagelijkse leven voor blinden soms een hele uitdaging is. Vooral het geblinddoekt eten in een restaurant was een avontuur. ;-) Hopelijk kan ik binnenkort als vrijwilliger bij The LightHouse aan de slag...

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Da's wel een ludieke manier om je met de problematiek van blinden te confronteren.

Kan me wel voorstellen dat het heel interessant was.

Groetjes,

7:39 PM  

Post a Comment

<< Home