Tuesday, November 07, 2006

Yes!!!

De uitroeptekens in de titel zijn gerechtvaardigd want ik heb net mijn eerste Amerikaanse contract ondertekend, met behoud van mijn drie weken vakantie in december! Vanaf donderdag (da's overmorgen) word ik terug een werkende mens, en wel bij FoundValue, een internet start-up achter onze hoek in San Francisco. De commute (thuis-werk-afstand) bedraagt toch wel 5 minuten te voet (waaronder een van de befaamde "street stairs", een goede training voor mijn bilspieren dus)!

Ik ben dolgelukkig en heel nerveus om terug aan de slag te gaan. Dolgelukkig, omdat ik het thuiszitten echt wel beu was en graag terug wat centjes wil verdienen (al zal dat in het begin naar Amerikaanse normen niet veel zijn, ik zal net onze huur kunnen betalen en verder niks). Heel nerveus, omdat het toch wel raar zal zijn om de hele dag in het Engels te worden ondergedompeld en dan nog nuttige dingen te moeten doen ook.

Hoe lang zal het duren voor ik met weemoed terugdenk aan die zalige tijd dat ik niet moest gaan werken? ;-)

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Proficiat! Ik kan geloven dat dat best spannend is!

11:21 AM  
Anonymous Anonymous said...

Proficiat hé! 'k Ben blij voor je, het is een hele prestatie zo vlug werk te vinden.

1:39 PM  
Blogger Ilse said...

Dikke proficiat! Fantastisch hoor dat je zo snel een job gevonden heb, dat is voor een buitenlander in de States niet evident, weet ik. Heel veel succes op je eerste werkdag!

6:39 PM  
Anonymous Anonymous said...

Waw, prachtig en met behoud van vakantie! Je moet enorme indruk gemaakt hebben, proficiat!

Zal eens bij je komen aankloppen als ikzelf ook ga solliciteren (als mijn papieren in orde zijn...). Een Engelse sollicitatiebrief heb ik nog nooit geschreven...

Veel geluk in je nieuwe job en hopelijk krijg je veel voldoening in je nieuwe job!

Groetjes,

8:10 PM  
Blogger @nn said...

Ja, proficiat hoor, vooral die 'stairs' klinken erg aanlokkelijk! Een goeie start gewenst want het is toch altijd wel best spannend he! Nieuwe routines uitbouwen en minder vrije tijd, maar hopelijk wel een leuke dagtaak.

10:58 PM  

Post a Comment

<< Home