Wednesday, August 30, 2006

Back To Belgium

Morgenochtend om 6.30 uur begint mijn reis naar Belgie, en het belooft weer leuk te worden. Om 6.30 uur pikt de shuttle bus me voor de deur op, om 9 uur vertrekt het vliegtuig naar New York (waar ik hopelijk op zit als ik tijdig door alle controles geraakt ben), dan landen we om 17.45 uur (plaatselijke tijd) in New York, waar het andere vliegtuig om 19 uur vertrekt (dus hopelijk moet ik niet te ver lopen naar de gate want anders wordt het nipt), en om 9.30 uur (Belgische tijd) land ik dan in Zaventem, waar ik waarschijnlijk de bus van 10 uur mis omdat mijn bagage nog niet is aangekomen en pas de bus van 11 uur kan nemen richting Antwerpen waar mijn mama me komt ophalen voor het laatste stuk van de reis richting Schoten. En dan ga ik lekker een paar uur slapen zodat ik niet om 16 uur in die leuke 'ik wil niet in slaap vallen maar ik kan mijn ogen niet langer open houden'-toestand in de zetel lig en pas om 10 zaterdagochtend wakker word, want vrijdagavond moet er al gefeest worden (Fred & Katrine, gelieve mijn comateuze toestand te vergeven vrijdagavond / Jelle, hetzelfde geldt waarschijnlijk voor zaterdagavond).

En blijkbaar verruil ik het mooie weer van San Francisco (zonnig, 25 graden) voor het miezerige weer van Schoten (18 graden, regen regen regen). Joepie! Langs de ene kant kijk ik ernaaruit familie en vrienden terug te zien, langs de andere kant moet ik Dave 10 dagen missen (de langste periode die we ooit al gescheiden geweest zijn). 't Zal dus leuk zijn om te vertrekken en in Belgie te zijn, maar ik kijk er nu al naar uit om terug te komen en mijn ventje vast te kunnen pakken...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home