Thursday, August 17, 2006

Honeymoon

De rust, en de tijd en zin om nog eens iets voor deze blog te schrijven zijn weergekeerd nu het 'honeymoonend' koppel, Ann en Tom, vanochtend vroeg vertrokken is voor de lange reis naar huis. De afgelopen week was het veel te leuk om met hen door San Francisco (door hen beiden soms 'frisco' genoemd, gelukkig heeft niemand dat gehoord) te crossen en te proberen om hen alle leuke plekjes van de stad te laten zien. Dat is natuurlijk niet gelukt, maar ik denk wel dat ze een goed beeld van de stad hebben gekregen, ze hebben alleszins geleerd dat je in de States (of toch ten minste in San Francisco) lekker kan eten. We hebben ze meegesleurd naar Haight Ashbury, North Beach, Fisherman's Wharf, Chinatown, The Castro, Union Square, The Marina, door Golden Gate Park, voor een wandeling langs de oceaan, op een shoppingtrip over Union Street en door Nordstrom, op een avondritje met de 'cable car',... en dat allemaal op 3,5 dagen. Ik heb ze geen enkele keer horen protesteren, misschien waren ze te moe, want ik denk dat hun huwelijksreis hen een beetje heeft uitgeput. ;-)

Heel eerlijk: Ik had vanmorgen tranen in mijn ogen toen ze vertrokken (misschien ook wel omdat het toen 5 uur 's ochtends was)...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home