Sunday, August 06, 2006

Een ander typisch ontbijt...

Een paar weken geleden heb ik jullie laten kennismaken met het typisch Haight Ashbury ontbijt (rijk aan vet-, kleur-, en geurstoffen en een onverantwoord aantal calorieen). Wel, deze zaterdag zijn Dave en ik gaan ontbijten in de Marina, een andere buurt in San Francisco, en aan het ontbijt kon je al zien dat hier heel andere mensen wonen...



Op de foto is het ontbijt van Dave te zien, een 'sambazon bowl'. Op het menu wordt dit omschreven als: 'Sambazon is made from the Amazon acai palm berry, packed with anti oxidants, essential & omega acids.' Ja, ja, een ontbijt met een boodschap. ;-) Ikzelf houd niet zo van gezonde dingen, dus ik ben me te buiten gegaan aan 'strawberry pancakes'.

Dit ontbijt werd trouwens genuttigd ('gegeten' vind ik wat minnetjes voor dat geld) in Cafe Organic Lettus. Een 'organisch cafe' dus, met een eigen mission statement (een cafe met een mission statement, dat moet San Francisco zijn!). Kijk vooral effe op hun website: www.lettusorganic.com

0 Comments:

Post a Comment

<< Home