Friday, August 04, 2006

Vrijdagavond

Dit is een historisch moment: Mijn eerste dronken post! Dave en ik zijn vanavond na zijn werk gaan 'happy houren' in Bacar, een hippe tent in SoMa (South of Market). Hoewel ik slechts 2 'love cocktails' gedronken heb, ben ik 'completely wasted'. ;-) Love cocktails zijn heerlijk! Na happy hour zijn we gaan eten bij Pazzia, een heel leuk, redelijk goedkoop en lekker Italiaans restaurant in onze buurt. De 'brusschetta' is ons favoriet voorgerecht, en sinds vandaag is de 'tiramisu' ons favoriet nagerecht. Dave is ook helemaal verslaafd aan de 'pizza diavola'. Net voor het dessert werden 2 glazen zoete dessertwijn op onze tafel gezet, en werd de vraag gesteld of we, met tafel en al, zouden willen opschuiven zodat een 'party of six' aan de tafels naast ons kon komen zitten. Heel gewoon in San Francisco, en wij hadden er dan ook geen problemen mee. De mensen aan de tafel naast ons bleken heel sympathieke Amerikanen uit Florida te zijn, die een hele uitleg begonnen die ik niet zo goed meer kon volgen aangezien mijn 'english language processor' (zoals Dave het zou noemen) uitgeschakeld was door de alcohol... Gelukkig moesten we niet ver meer wandelen voor we thuis waren en in de zetel konden crashen. ;-)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home