Tuesday, August 08, 2006

Mid Summer Dipje

Sinds we terug zijn in San Francisco hebben Dave en ik allebei last van een 'mid summer dipje'. We geraken onze zetel en ons bed niet meer uit, behalve Dave dan als hij moet gaan werken, ik hang de hele dag maar wat rond te hangen. In het weekend proberen we wel actief te zijn, maar na een paar uurtjes wandelen, liggen we weeral in onze zetel. 't Is precies of onze 'wittebroodsweken' met San Francisco zijn voorbij, en we hebben ons ritme voor het gewone dagdagelijkse leven nog niet gevonden. Heel kribbig word ik ervan, maar ik heb de fut niet om er iets aan te veranderen. Hopelijk wordt het beter als het koppel 'honeymooners' hier zondag aankomt (als ze hier geraken tenminste want Ann en Tom in een auto zonder GPS, dat komt niet goed volgens mij). ;-)

3 Comments:

Blogger kristine@BackinBelgium said...

Een midsummer-dipje en dat na zo'n aardbeving zeg... Niets van gehoord, gevoeld of gelezen... Maar ja, onze tv is nog niet aangesloten en radio hebben we nog niet gekocht.
Heb net een beetje bijgelezen op je blog. Je schrijft echt wel grappig, lees: good and very entertaining!
Heb jij soms voor mij ideetjes voor een uitstap naar SF? Wij zouden binnen een hele dikke week SF willen bezoeken. Wat zijn de dingen die we zeker moeten zien?

9:05 PM  
Blogger marijke said...

Klassiekers (en bijna onmogelijk momenteel gezien de grote aantallen toeristen): met het kabeltrammetje rijden, Golden Gate Bridge afwandelen, 'clam chowder' eten op Fisherman's Wharf, Alcatraz bezoeken,...
Niet zo klassiek (en met iets minder toeristen en iets meer 'locals'): Coit Tower bezoeken via de steps en genieten van het uitzicht over de stad, wandelen langs Embarcadero en iets eten in de Ferry Building, wandelen in Golden Gate Park, mensen kijken op Union Street,...
En dan zijn er nog de vele musea, de ongelooflijk lekkere restaurantjes, de zalige boekenwinkels,... Laat effe weten waar jullie in geinteresseerd zijn, dan maak ik een overzicht speciaal voor jullie (ik kan me voorstellen dat jullie dochter het Exploratorium museum super zal vinden).

9:08 AM  
Blogger kristine@BackinBelgium said...

Wel Marijke, de dingen die je opnoemt, lijken ons al erg interessant. Zoals je zelf zegt iets voor allen. Dus niet alleen museabezoeken, maar ook leuke dingen voor onze dochter van bijna 9.
Mijn emailadres: kristinefeuggelen@hotmail.com
Alvast bedankt voor de moeite!

12:36 PM  

Post a Comment

<< Home