Tuesday, April 17, 2007

Free Cone Day!!!

Ben & Jerry's Free Cone Day is ondertussen een begrip in de Verenigde Staten: Op deze dag (dit jaar was dat vandaag, 17 april) krijg je gratis ijsjes! Een reden om eens wat van hun wonderlijke ijs-smaken te proberen in plaats van de klassieke, veilige keuze (vanilla ice cream, ook wel heel lekker). Vorig jaar hebben ze blijkbaar meer dan 1 miljoen gratis ijsjes weggegeven, en dat zullen er dit jaar wel meer zijn (vorig jaar was ik namelijk niet op de hoogte). ;-)

Enkele van de ijsjes? Chocolate Fudge Brownie Ice Cream, New York Super Fudge Chunk Ice Cream, Willie Nelsons Country Peach Cobbler,... De namen alleen al zijn genoeg om mij in een ijsjes-extase te brengen. ;-) Mijn keuze is gevallen op de 'Cherry Garcia Ice Cream' en de 'Chocolate Chip Cookie Dough Ice Cream'. Beiden heel lekker, maar toch vind ik het 'gewone' vanille- en chocolade-ijsje lekkerder.

De wachttijd mocht er ook best wezen, 45 minuten per ijsje (je krijgt er namelijk telkens maar eentje mee). Niet erg, ik ben gewoon met het eerste ijsje in mijn handen terug in de rij gaan staan (net zoals vele anderen), lekker in het zonnetje. Mmm, genieten...

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Had ik dat maar geweten!!! Gratis ijsjes... Ik blijf toch een Nederlander...
Ik woon tijdelijk in Union City, en mijn verhaal lijkt erg veel op dat van jou, ik leef nu ook als een 'prinses', mijn vriend werkt en ik vermaak me (voorlopig) wel. Mochten we nog langer blijven, dan wil ik ook gaan proberen om werk te zoeken. Leuk om een herkenbaar verhaal te lezen!

9:18 AM  
Blogger Ann said...

Waarom hebben ze zo'n free cone day niet in Belgiƫ. We mogen eigenlijk al blij zijn dat ze Ben & Jerrys hier verkopen. Paar shops in Antwerpen dacht ik, en voor de rest kan je in de videotheken terecht. Wel duur... :oS Maar lekker!

9:40 AM  
Anonymous Anonymous said...

Mmmmmmmmmmmmmm zoooooooo lekker die Ben and Jerrys icecream. Geef mij maar de chocolate chip cooky dough...
Trouwens, blijkbaar zijn de 'opstarters' van Benny and Jerrys nog vrij milieubewust en sociaalbewogen ook!

12:54 PM  
Anonymous Anonymous said...

Dju, nu ben ik het toch wel zeker vergeten zeker en we hebben het er nochtans over gehad... volgend jaar beter ;-)

5:46 PM  
Anonymous Anonymous said...

Het water loopt je in de mond als je dit leest. Volgend jaar kost het ze meer ijsjes want dan ben ik ook op de hoogte.

gr Petra

5:46 PM  

Post a Comment

<< Home