Sunday, April 15, 2007

Contain Yourself

Mijn favoriete winkel in San Francisco is, tot grote verbazing van iedereen die mij een beetje kent, geen kleren- of schoenenwinkel maar wel The Container Store, een 'storage and organization store'. ;-)

Het is een altijd opgeruimde, nette, overzichtelijke winkel met gigantisch veel opbergideeen, en dat kan je wel gebruiken in San Francisco waar iedereen in mini-appartementjes woont. Elke keer als ik er binnenwandel, koop ik ook iets en elke keer denk ik 'wow, degene die dit uitgevonden heeft, is een genie'. En dat in Amerika! ;-) De producten zijn niet alleen handig, ze zijn ook stevig en niet te duur.

Gisteren was het weer zover: Ik was op zoek naar een doosje om mijn 'beads' in te bewaren en we zijn thuisgekomen met: een doosje om mijn beads in te bewaren (dat was alvast een goede start!), een magnetisch kalender-bord (met bijhorende stiften en magneten), een tafeltje voor mijn laptop (zodat ik die makkelijk op mijn schoot kan zetten), magnetische handdoekhangertjes, en nog wat andere spulletjes. Echt nodig? Nee, maar wel heel handig en mooi. Let vooral ook op hoe ze de boodschappentas dichtmaken zodat je die makkelijk kan dragen. Het zijn deze details die de winkel zo fijn maken...

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Bedankt voor de goede tip! Heb net op de website ontdekt dat er ook eentje in St.Louis is. Ga er binnenkort eens een kijkje nemen.

Groetjes,

9:14 PM  
Blogger Sylvia said...

Ook ik ga regelmatig naar de Container Store. Ge-wel-dig! Ben dan ook dol op bakjes, mandjes, doosjes etc. je kan er nooit genoeg van hebben!

5:42 AM  
Blogger kastelke said...

Dat ziet er inderdaad een geweldig praktische winkel uit! Moet ik onthouden!

10:08 AM  
Anonymous Anonymous said...

Awel, toen ik die winkel voor het eerst zag in Seattle, was ik ook nogal geïntrigeerd: je vraagt je af hoe ze zo een winkel vol krijgen met container stuff! Maar ik vond het ook een toffe winkel

11:56 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ik ga eens even zoeken, want ik heb ook nog wel het een en andere to store..

gr Petra

6:32 PM  
Blogger Annemiek said...

Zoiets zou bij mij alleen werken als er een persoon bij inbegrepen zat die het organiseren van de spullen doet :)

6:48 PM  

Post a Comment

<< Home