Tuesday, June 19, 2007

So San Francisco...

Gisterenavond zijn Dave en ik terug aangekomen in San Francisco (met anderhalf uur vertraging omwille van 'severe thunder storms' in Washington waardoor het vliegtuig niet mocht opstijgen).

So San Francisco:
- Toen we gisterenavond met de taxi de stad binnenreden, kreeg ik kippenvel van de muur van mist die boven de stad hing. Zo mooi.
- Mijn collega's bij WCC waren dolgelukkig met (en een uurtje later ook kotsmisselijk van) de Belgische pralines die ik had meegebracht.
- 't Zijn solden bij Gap, Nordstrom en Macy's (terwijl in Belgie natuurlijk de sperperiode bezig was en ik dus niet gaan winkelen ben).
- Daarstraks op de tram, zat de Chinese vrouw recht tegenover mij haar nagels te knippen.

Ja, ja, we zijn weer thuis... ;-)

1 Comments:

Blogger saskia said...

Belgische chocolade, daar moet k er ook een paar van meebrengen.

7:18 AM  

Post a Comment

<< Home