Sunday, June 17, 2007

Stilletjes...

Het is een paar weken heel stilletjes geweest op mijn blog, omdat ik de afgelopen weken niet in San Francisco gewoond heb (en dan kan ik daar natuurlijk ook niet over schrijven), maar daar komt vanaf dinsdag verandering in. Dave en ik vertrekken morgen terug naar San Francisco: maandagochtend om 8.15 uur Belgische tijd begint onze grote trek naar het westen, een taxirit gevolgd door een busrit gevolgd door een vliegtuigtrip gevolgd door weer een vliegtuigtrip gevolgd door een taxirit, zodat we maandagavond rond 20.30 uur San Francisco tijd weer 'thuis' zijn.

En als we heel eerlijk zijn, moeten Dave en ik allebei toegeven dat het ook echt voelt alsof we naar huis gaan. Ergens in de maanden tussen januari en juni is San Francisco blijkbaar ons 'thuis' geworden (al moesten we wel weer even naar Belgie om dat te beseffen)...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home