Saturday, May 26, 2007

Vakantie

Woensdag (30 mei) is het weer zover: Opstaan in het midden van de nacht (waarschijnlijk rond 5 uur), met een busje naar de luchthaven getransporteerd worden (note to self: reserveer het busje!), als een zombie aanschuiven om in te checken (en proberen om die felbegeerde "aile seat" vast te krijgen zodat ik mijn benen in het gangpad kan leggen), door de controle schuifelen (en proberen niet te nors te kijken zodat ik niet uitgekozen word voor een uitgebreide check), wachten op het vliegtuig (en ondertussen proberen van niet te zenuwachtig te worden), boarden (en proberen van niet te kwaad te worden op mensen die veel te veel handbagage meenemen, te dikke mensen die perse in 1 stoeltje willen zitten terwijl ze er eigenlijk 3 nodig hebben,...), 6 uur in het stoeltje blijven zitten, zo snel mogelijk van boord rennen - bagage vinden en terug afgeven - door de douanecontrole gaan - en het nieuwe vliegtuig zoeken, boarden (zie hierboven), een goede zucht van verlichting slaken als ik mijn vlucht gehaald heb (ik wil voorlopig nog niet denken aan wat er zal gebeuren als ik mijn vlucht niet haal), 8 uur in mijn stoeltje blijven zitten (en proberen wat te slapen, terwijl ik eigenlijk toch al weet dat dat niet lukt), van boord gaan, op de bagage wachten (en hopen dat die inderdaad dezelfde reis als jou gemaakt heeft, en dus effectief in Zaventem van de band komt gerold en niet in Timboektoe) en dat hele leuke kippenvel-moment meemaken als je de aankomsthal van Zaventem komt binnengewandeld en bedenkt: "Hehe, ik ben weer thuis!" En dan ben je onmiddellijk al het bovenstaande vergeten...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home