Friday, May 18, 2007

Russian Hill Stairways

Vandaag heb ik weer eens "toerist in eigen stad" gespeeld, en heb nog eens een wandeling van SF City Guides gevolgd: Russian Hill Stairways. Volgens de website waren "sturdy walking shoes" vereist, maar dat bezit ik niet en ik had geen zin om er speciaal voor deze wandeling te kopen, dus ik heb mijn gewone sportschoenen gedragen. 2 uur lang bergop en bergaf (met o.a. de steilste straat van SF), trap op en trap af (waaronder heel veel 'verborgen' stair cases die je zelf nooit zou vinden of durven beklimmen omdat je denkt dat ze prive zijn), met weidse uitzichten over de stad en de baai, mooie openbare tuinen, en prachtige huizen. SF is toch echt wel een prachtige stad...





3 Comments:

Blogger Annemiek said...

Dat ziet er leuk uit! Wel een heel geklim zeg. Grappig die auto die zo scheef geparkeerd moet worden, lijkt me dat de bestuurder er zo uit kan rollen.

6:09 AM  
Anonymous Anonymous said...

Dat zijn leuke foto's. Spectaculair hoe schuin die straten lopen. SF staat zeker op mijn things to see-lijstje.

8:53 AM  
Blogger kastelke said...

Het is inderdaad een prachtige stad, maar ik zou de stuipen op't lijf krijgen als ik daar moest rijden en parkeren met m'n auto.

9:45 PM  

Post a Comment

<< Home