Tuesday, May 08, 2007

Go Giants! (Bis)

Zelfs als het tijdens de dag uitzonderlijk mooi weer is in San Francisco (zoals de afgelopen dagen), koelt het 's avonds meestal zeer sterk af. We hebben ongeveer 5 mooie avonden per jaar, waarop je in een t-shirt kan rondlopen, op een terrasje kan zitten, of zonder fleece deken op je schoot naar het baseball kan kijken. En dan moet je nog rekening houden met de kans dat de Giants net op zo'n avond thuis spelen natuurlijk. En wat is de kans dat je op zo'n avond tickets hebt voor de ball game? Inderdaad, zeer klein. En toch hebben Dave en ik zowel zondag als maandag zo'n avond gehad. Zoals ze in Antwerpen zouden zeggen: "Het geluk is voor 'aardige' mensen." ;-)

Zondag hebben we Bart en Sofie meegenomen voor hun allereerste baseball game ooit. 't Was een leuke wedstrijd (misschien zat onze margarita-consumptie daar ook voor iets tussen), maar ik meen mij te herinneren dat de Giants verloren hebben. En maandag hadden we afgesproken met Sven en Veerle, en toen hebben de Giants wel gewonnen. Maar belangrijker dan de uitslag was het weer en de gevolgen daarvan: net de juiste temperatuur, een briesje, een prachtig uitzicht over de baai, hotdogs en margarita's, en natuurlijk leuk gezelschap op beide dagen! Twee perfecte avonden! Al moeten we nu wel een tijdje geen baseball meer zien, zo'n grote fans zijn we nu ook weer niet. ;-)

4 Comments:

Blogger Ann said...

Baseballwedstrijden zijn fantastisch! Ik herinner me nog levendig de match tussen Atlanta Braves (mijn favoriet team) en New York Mets op Turner field! 4 juli 1998 en wij waren daar. En de Braves hadden gewonnen! Yeeehaaa!

10:08 AM  
Anonymous Anonymous said...

Nogmaals bedankt voor de tickets! Ik had er ook een stukje over geschreven en toen ik op publish klikte kwam er niets en was ik te lui om het te hertypen (ik denk dat er iets mis is met m'n wordpress). Anyway, 't was heel gezellig!

2:44 PM  
Blogger Sofie & Bart said...

Hehe, ja, ook nog is bedankt voor de tickets. En als je dan maar blijft trakteren voor elkaar, dan gaan die Marguerita's er natuurlijk goed door.
Hebben jullie al ontdekt wat nu het probleem was bij die omstreden situatie (die met het tikkertje spelen?)

8:07 AM  
Blogger marijke said...

Geen idee wat het probleem was. Heb er ook niet meer naar gezocht. Was er eigenlijk alles al over vergeten toen we het stadion uitwandelden... ;-)

8:09 PM  

Post a Comment

<< Home