Saturday, September 23, 2006

Lovefest

Het laatste weekend van september is traditioneel een druk weekend voor San Francisco. Vandaag vond het eerste evenement van dit weekend plaats, Lovefest, met een parade op Market Street en aansluitend een festival aan Civic Center. Lovefest is het Amerikaanse antwoord op Loveparade in Berlijn en andere Europese steden. De boodschap was 'war is over' (hmm, iedereen vergeet effe dat er nog een oorlogje is waar de Amerikanen momenteel aan deelnemen) en 'love'. Ik geef toe dat ik geen expert ben inzake techno en drum 'n bass muziek alhoewel ik die beats jarenlang uit onze garage heb horen komen (dank u, Jelle en Sven), maar zelfs ik hoorde dat de dj's in de parade er weinig tot niks van bakten. In vergelijking met de feestjes die ik al heb bijgewoond, stond de muziek ook veel te stil zodat er weinig of geen mensen stonden mee te dansen. En ja hoor, er liepen weer naakte mannen mee in de parade. Blijkbaar kan er hier geen feestje doorgaan zonder dat er minstens 1 oude man met z'n pietje staat te zwaaien. ;-) Foto op aanvraag.

De mensen kunnen hier echt wel eens een goed feestje gebruiken, want als dit het hoogtepunt van het jaar moest voorstellen, is het hier echt wel triestig gesteld met het uitgaansleven. Jelle en Sven, de party people van San Francisco hebben jullie nodig. O ja, jullie mogen bij ons op de luchtmatras slapen terwijl jullie hier iets uit de grond stampen. ;-)



0 Comments:

Post a Comment

<< Home