Monday, September 25, 2006

De rest van het weekend...

In tegenstelling tot wat eerst gepland was, is de rest van ons weekend heel rustig geweest. Dave heeft zijn kuit bezeerd tijdens het sporten en kon niet ver stappen, dus zijn we zondag thuis gebleven. Ik was eerst van plan om naar Folsom Street Fair te gaan, maar alleen durf ik daar niet naartoe. Als je wil weten waarom ik daar alleen niet naartoe durf, moet je 'Folsom Street Fair' maar eens googelen. 't Is iets anders dan een doorsnee straatfeest. ;-) Maar volgend jaar zullen we er zeker naartoe gaan en verslag uitbrengen.

Zondag tijdens mijn 'morning coffee run' kwam ik ineens tussen een paar duizend wandelende mensen terecht. Blijkbaar was er 'walk for hope', een gesponserde wandeling ten voordele van onderzoek naar borstkanker. En het zou Amerika niet zijn, moest er niks speciaal gedaan worden voor de 'survivors', zij kregen een roos t-shirt aan zodat ze duidelijk herkenbaar waren en je hen extra kan aanmoedigen. Heel Amerikaans allemaal, maar ik kijk er niet meer van op... Ik begin al helemaal te 'veramerikaniseren'. ;-)

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hello! Ik heb net jouw blog ontdekt en ik ga het absoluut blijven volgen. De thema's die hier uitgebreid worden besproken (lees:shoppen)spreken me ten zeerste aan ;-)
San Francisco is zooo een zaaaalige stad! Lucky you!

12:56 AM  

Post a Comment

<< Home