Saturday, June 28, 2008

Vertrek

Het laatste avondmaal gisteren met Bart & Sofie was heel gezellig: sushi bij Sushi Groove South gevolgd door dessert bij Tryptich (waar ik voor de laatste keer heel Amerikaans heb geklaagd over het eten, dat zal ik moeten afleren nu we terug naar Belgie verhuizen). En nogmaals, Bart & Sofie, bedankt voor het cadeautje! Ik ben nu een "published author", en ben daar zeer trots op. ;-)


Onze laatste taxirit in San Francisco was ook typisch: 't was namelijk in een Toyota Prius hybrid car!

Deze post schrijf ik vanuit de United Business Class Departure Lounge op San Francisco International Airport. Ik ben heel blij dat we onze miles gebruikt hebben om die upgrade te verkrijgen want de toiletten in deze lounge zijn wel veel leuker (lees: groter en properder) dan de gewone toiletten, en de zeteltjes zijn ook aangenamer.

Voila, ik ga nog wat rondwandelen want seffens moet ik lang stilzitten. Ja, ik weet dat je in het vliegtuig ook kan rondwandelen, maar dat geldt niet voor mij: ik zit de hele tijd verstijfd van angst in mijn stoeltje. ;-) (En een smiley om het af te leren!)

6 Comments:

Blogger kristine@BackinBelgium said...

Have a safe flight back home!
Groetjes vanuit Marina del Rey (voor de laatste keer, wij vertrekken hier morgen).

11:44 AM  
Blogger zaandra said...

Hi Marijke,ik heb enorm genoten van je blog. Je schrijft heel vlot en amusant! Zoals een aantal andere mensen, hoop ik dat je verder gaat met je verhalen nu je in Belgie terug van start gaat. Het zal anders zijn maar zeker niet minder boeiend...hoop ik;-)
Ik wens je veel geluk, ook je man voor dit nieuw avontuur! Groetjes, San

4:39 PM  
Anonymous Anonymous said...

Fijne vlucht naar 'huis'.
Succes met alles.

1:22 AM  
Blogger Annelica said...

Goeie reis terug!
En als je dit leest waarschijnlijk welcome back in Belgiƫ!

2:28 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hello aan jullie beidjes,

Het was heel leuk om op deze manier van jullie SFavontuur te mogen mee genieten. hopelijk is de reis vlot verlopen en veel geluk met een nieuwe etape in Belgiƫ. Ik hoop jullie daar deze zomer te zien.

Groetjes
Liesbet

1:01 PM  
Blogger De Martens in Pasadena said...

Prettige terugreis naar ons Belgenlandje!
Groetjes, Nele

9:35 AM  

Post a Comment

<< Home