Friday, June 27, 2008

Last Day

Gisterenavond om 19 uur zijn we vertrokken uit ons appartementje, en 20 minuutjes later waren we al ingechecked in ons hotel voor twee nachten, het Grand Hyatt op Union Square. Een zalig warme douche (alles deed pijn omdat ik op mijn knieen de keuken- en badkamervloer had zitten schuren, tja, eigen schuld want ik had de schuurborstel laten inpakken) en een taxirit later zaten we bij Range aan tafel voor weer een lekker dinner: puree of broccoli romanesco soup with gruyere cheese croutons en california bass with corn, baby turnips, pancetta and parsley puree voor mij, een huisgemaakte sausage met witte bonen en roasted chicken with a beet, toasted walnut and arugula bread salad voor Dave, gevolgd door een rhubarb crumble with strawberry icecream (die we gesplit hebben want we hadden geen plaats meer voor elk een volledig dessert). Mmm, dit neerschrijven zorgt ervoor dat ik weer honger krijg.

Vanochtend dan terug naar het appartement voor de overdracht (heel snel gebeurd, we zouden onze volledige borg moeten terugkrijgen), langs Starbucks voor mijn voorlaatste non-fat latte with whipped cream, dan naar de bank voor de wire transfers (Dave heeft er 2 uur gezeten voordat het geregeld was, maar nu zou het in orde moeten zijn), vervolgens een laatste keer quiche gaan eten bij The Butler and The Chef (niman ranch smoked bacon quiche, Dave was heel blij) en dan (zoals altijd voor ik naar Belgie vertrek, en ook voor de laatste keer) mijn nagels laten verzorgen bij The Polished Lounge. En nu zitten we op de hotelkamer, om de koffers opnieuw in te pakken, zodat we morgen op het vliegtuig kunnen stappen. Vanavond nog op restaurant met Bart & Sofie, vroeg gaan slapen, vroeg opstaan, en dan zit onze tijd in San Francisco erop...

PS: Dave werkt niet meer voor G en heeft dus ook geen gsm meer, dat wil zeggen dat wij momenteel onbereikbaar zijn via telefoon (mijn Amerikaanse gsm heeft geen belwaarde meer). Dat wil ook zeggen dat wij pas kunnen telefoneren als we in Brussel aankomen (want onze Belgische gsm's werken enkel in Belgie).

5 Comments:

Blogger Sofie & Bart said...

Vroeg gaan slapen? Dat zal wel. hehe. Tot straks!

3:29 PM  
Blogger Nico said...

..grin..

Sofie en Bart zullen er wel een avond om niet te vergeten van maken.

Toch een veilige terugreis gewensd hoor. En vergeet niet: het is zo slecht nog niet.. 'back home' ;)

6:11 PM  
Anonymous Anonymous said...

Geniet nog van jullie laatste avond! We denken aan jullie. Goeie vlucht morgen! Kusje van Nina die hier de hele boel aan het afbreken is ;-)

8:13 PM  
Anonymous Anonymous said...

We gaan jullie missen! Maar we zijn er zeker van dat jullie ook dikwijls aan SF gaan denken.

Groetjes van ons en een dikke knuffel van Marie!

10:00 PM  
Blogger saskia said...

Goede reis.

We zien jullie wel nog eens als we in Belgie zijn.

10:26 AM  

Post a Comment

<< Home