Sunday, July 09, 2006

Verhuisd...

Sinds vrijdag wonen Dave en ik in ons nieuwe
appartementje. We hebben gekozen voor een 'apartment'
in een 'gated community' (dat is hier heel normaal)
met allerlei faciliteiten (zwembad, fitness,...). Het
appartementje is klein, maar dat is hier ook normaal,
en duur, en helaas is dat hier ook normaal. ;-) Onze
volledige 68 vierkante meter is ingericht met
Ikea-meubeltjes waar Dave en ik de afgelopen week aan
hebben zitten knutselen (we zijn 6 keer naar Ikea
geweest de afgelopen 7 dagen). Het geheel moet nog
een beetje aangekleed worden (er hangt nog helemaal
niks aan de muren), maar dat komt later wel. Ik wil
er nog effe op wijzen dat het godsgruwelijk lelijke
tapijt, de degoutante beige lamellen en de steriel
witte muren niet ons idee waren, dit hoort bij het
appartement en mag niet veranderd worden.

Hierbij vinden jullie enkele foto's van onze
nieuwe stulp: het salon (met veel zitplaatsen omdat
wij graag in de zetel hangen), de eetkamer (die we
niet veel zullen gebruiken omdat iedereen hier altijd
uit eten gaat en wij ons graag aanpassen aan de lokale
gewoonten, maar waar we wel een 'queen' luchtmatras
kunnen leggen voor gasten), de keuken (met
afwasmachine), de slaapkamer (we moeten nog een
opbergruimte vinden voor de valiezen) en de badkamer
(met de eendjes uit Belgie).





De volgende dagen zal ik nog wat foto's posten van de
omgeving, en dan gaan de vakantie-reservaties hier
nogal binnen lopen, denk ik. ;-) We zitten vlak aan
het water (de 'bay', niet de 'ocean'), in een
'neighbourhood' zonder mist en met mooi weer, vlakbij
openbaar vervoer ('muni' en 'bart') en dichtbij goede
restaurants. You're welcome to visit!

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ziet er heel knap uit en een superligging! Vlak in't centrum en bij Golden Gate Bridge blijkbaar. (viamichelin kent jullie straat zelfs;-) )

Proficiat met de woonst en wij komen hé ;-)
Tom

1:23 AM  
Blogger marijke said...

Mmm, als viamichelin ons appartement naast de golden gate bridge plaatst, zou ik die website maar niet geloven. ;-) Ons appartement ligt naast de bay bridge, da's de grote brug (net iets indrukwekkender dan de golden gate bridge, maar minder mooi).

Marijke

9:20 AM  
Anonymous Anonymous said...

Oeps,

ik ken natuurlijk maar 1 brug in SFO en had blijkbaar iets te snel gekeken!
Hebt ge den Jake van Melrose Place al gezien met zijne moto?

Tom

PS joehoe, ik kan bloggen :-)

11:16 AM  
Anonymous Anonymous said...

dave en marijke,

ik hoop dat jullie het ginder fijn vinden,
mijn nieuwe digitale email is frankys@telenet.be

groetejes van frank en karin

6:40 AM  

Post a Comment

<< Home