Tuesday, June 27, 2006

One Month Anniversary

Vandaag zijn Dave en ik exact 1 maand getrouwd, onze 'one month anniversary' dus. Ja, ja, time flies when you're having fun (of wanneer je naar een ander land verhuist). We hebben onze anniversary vandaag niet echt gevierd, omdat het een gewone weekdag is (en omdat wij zo'n dingen ook niet echt vieren). Maar Dave heeft voor zondag wel een reservatie in een heel goed restaurant gemaakt, Range (www.rangesf.com). Daar kijk ik al naar uit van sinds we in San Francisco zijn aangekomen, 't is er heel lekker, maar wel aan de prijzige kant, en heel populair dus je moet goed op tijd reserveren (en dan nog bereid zijn om op je tafel te wachten). Vanavond hebben we weer eens bij Crossroads gegeten, een cafe-restaurant achter onze hoek, heel simpel eten, goedkoop en je steunt een goed doel door er te gaan eten (er werken allemaal ex-veroordeelden die nergens anders een job kunnen vinden). We zitten er gemiddeld 3 keer per week (ik heb trouwens nog niet gekookt sinds we hier aangekomen zijn). ;-)

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hallo!

Ik lees al een heel poosje trouw elke dag je blog, en vind het bijster interessant! Ik ben na ons driedaagse bezoek aan SF in 2004 hopeloos verliefd op die stad geworden. Ben best een beetje jaloers op je (gezond jaloers hoor ;-) )

Ik lees telkens dat je eigenlijk tijdelijk in SF verblijft. Hoe lang blijven jullie daar dan nog? En hoe ben je er terecht gekomen? Ik hoop dat ik niet te nieuwsgierig overkom, dat is niet mijn bedoeling!

Hoe dan ook; nog héél veel succes en plezier in de mooiste, leukste, meest bijzondere, gezelligste stad van de wereld! (oké, in de USA in elk geval...)

Groetjes,
Anita

3:28 AM  
Blogger marijke said...

Ik begrijp best dat je helemaal verliefd bent op San Francisco, dat ben ik zelf namelijk ook! ;-)

Geen idee hoe lang we hier blijven, da's afhankelijk van Dave, mijn echtgenoot. We zijn hiernaartoe verhuisd voor zijn werk, en we zullen hier ook weer vertrekken omwille van zijn werk.

8:39 PM  

Post a Comment

<< Home